sobota, 21 września 2013

Krócej o mnie...

Założyłam bloga, bo zżera mnie ciekawość jak to jest go mieć. Nie wiem czy kogokolwiek to zainteresuje, ale...

Nie musiałam szukać tematu, bo wiedziałam o czym będzie. O mnie, o moim życiu i moich zwierzętach. Chce pisać i mówić o tym co płynie z mojego serca. O tym co jest moim całym życiem. Zwierzęta - to coś co kocham najbardziej.

Chciałabym poznawać ludzi, którzy myślą podobnie i też urodzili się po to, aby pomagać. Moim największym pragnieniem i jednocześnie niedoścignionym to świat bez przemocy i smutku. Zamierzam dzielić się z Wami swoimi przeżyciami i zachęcać Was do pomagania. Nie warto siedzieć w domu i tylko "chcieć". Trzeba zrobi coś, aby powoli zmieniać świat na lepszy. Być może za setki lat będzie taki jak sobie wymarzyłam...szkoda tylko, że go nie zobaczę. Choć kto wie...

A oto ja: 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz